کارواندیشه

تعمیرات پکیج ، تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر لوازم گازسوز

کارواندیشه

تعمیرات پکیج ، تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر لوازم گازسوز


تعمیرات پکیج ، تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر لوازم گازسوز

بایگانی
  • ۰
  • ۰

آموزش جوشکاری

در این مقاله قصد داریم تا درباره آموزش جوشکاری صحبت کنیم و موضوعاتی مانند بهترین روش ها برای جلوگیری از آتش سوزی برای جوشکاران را نیز مورد بررسی قرار دهیم از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

آموزش جوشکاری

این روزها آتش سوزی های مرتبط با جوشکاری دیگر چندان نادر نیست. در واقع، درست در 9 ژانویه گذشته، یک جرقه جوشکاری آتش صنعتی را شعله ور کرد که نشان دهنده استقبال ناخوشایند از سال بود. وقتی صحبت از حوادث آتش‌سوزی به میان می‌آید، برخی از آنها به اندازه کافی خوش شانس خواهند بود که متحمل هیچ تلفات و حداقل خسارت مالی و توقف عملیات شوند که این امر نیازمند برنامه آموزش جوشکاری است.

 

بهترین روش ها برای جلوگیری از آتش سوزی برای جوشکاران

با این حال، آتش سوزی هایی وجود دارد که منجر به سوختگی بیش از حد، نابینایی و در بدترین حالت، مرگ و میر می شود. نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که ایجاد آگاهی در مورد خطرات آتش سوزی و اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از ایمنی همه اهمیت دارد.

در این وبلاگ، ما چهار روش برتر برای جلوگیری از آتش سوزی جوشکاران در محل کار را فهرست کرده ایم:

 

1. محل کار را از نظر خطرات آتش سوزی بررسی کنید

آماده شدن برای شروع کار جوشکاری به پاکسازی منطقه شما و بیرون آوردن ابزار ختم نمی شود. به عنوان بهترین روش، منطقه خود و اطراف آن را برای هرگونه خطر احتمالی آتش سوزی جستجو کنید. رنگ‌های قابل اشتعال، غلظت غبار سنگین و کبریت‌ها تنها نمونه‌های رایجی هستند که باید به آنها توجه دقیق داشت. قبل از جوش، برش یا گرم کردن، مطمئن شوید که این موارد را به طور منظم بررسی کنید. این می تواند هر روز هنگام شروع کار و در پایان روز قبل از بیرون رفتن باشد.

به این ترتیب، پس از شناسایی خطرات آتش سوزی، باید اقدامات پیشگیرانه و مناسب انجام شود. رویه شرکت برای ایمن کردن این چیزها برای اطمینان از نگهداری صحیح و دور از جایی که در معرض خطر هستند چیست؟ رویه‌های این موارد را بشناسید، و اگر وجود نداشت، ابتکار عمل را به دست بگیرید یا از شرکت خود تقاضا کنید.

 

2. وسایل کار خود را حفظ کنید

برخی از آتش سوزی های مربوط به جوشکاری از یک جرقه شروع می شود. با این حال، برخی از آنها از نگهداری نامناسب یا عدم نگهداری شروع می شوند. به ناچار، ابزار یا تجهیزاتی که به خوبی نگهداری نمی شوند، خطر خرابی را به همراه دارد که در بدترین حالت ممکن است منجر به آتش سوزی شود – چیزی که با استانداردها و فرآیندهای مناسب قابل پیشگیری است.

این وظیفه جوشکار است که همیشه تجهیزات خود را بررسی کند و تعمیر و نگهداری مناسب را برای جلوگیری از حوادث در محل کار انجام دهد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که می‌دانید در صورت وقوع آتش‌سوزی، کجا باید یک کپسول آتش‌نشانی را پیدا کنید و به آن دسترسی داشته باشید.

 

3. به سوراخ ها و ترک ها توجه کنید و آنها را بپوشانید

هنگام کار در محیطی با سرعت بالا که با میزها و ابزارهای بزرگ احاطه شده است، بسیار آسان است که از ترک‌های کوچک و سوراخ‌های جزئی در کف چشم‌پوشی کنید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که ترک ها، سوراخ ها و سایر منافذ کوچک می توانند خطر آتش سوزی باشند. یک سناریوی جوشکاری را تصور کنید که در آن جرقه های پرواز و فلز مذاب داغ به طور نامحسوس وارد دهانه می شوند. نکته بعدی که می دانید، آتش سوزی رخ می دهد و باید تخلیه شوید.

گاهی اوقات، بزرگترین خطرات و خطرات در یک دید آشکار پنهان می شوند. جوشکارها باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشند و بیشتر مراقب باشند.

 

4. بازرسی های منظم سایت را انجام دهید

وقتی برای مدت طولانی در یک مکان کار می کنید، راحت تر و راحت تر احساس می کنید. در حالی که این از برخی جنبه ها چیز خوبی است، اما در مورد ایمنی می توان عکس آن را گفت. به این ترتیب، انجام بازرسی‌های منظم محل برای هرگونه خطر آتش‌سوزی یا سایر خطرات محل کار که ممکن است از بازرسی ناشی شود، به بهترین روش تبدیل شود. یکی از اعضای تیم واجد شرایط را به او تفویض کنید. برای داشتن چشمانی شاداب هر از چند گاهی یک چرخش را برنامه ریزی کنید. در صورت نیاز، یک شرکت بازرسی آتش نشانی شخص ثالث استخدام کنید و توصیه های حرفه ای در مورد نحوه نسوز کردن شرکت خود دریافت کنید.

 

این بهترین روش ها را برای پیشگیری از آتش سوزی به کار ببرید

بارها و بارها ثابت شده است که ایمنی باید در اولویت اول هر کجا که هستید باشد. رایج‌تر است که افراد برای راحتی بیش از حد به یکدیگر نزدیک می‌شوند و هر از چند گاهی از رعایت رویه‌های استاندارد غفلت می‌کنند. در حالی که در برخی موارد، تصادفات واقعاً اتفاق می افتد. در هر صورت، بهتر است در سمت فعال باشید و به آموزش جوشکاری معتبر پایبند باشید. به هر حال، همانطور که ضرب المثل رایج می گوید، بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی