کارواندیشه

تعمیرات پکیج ، تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر لوازم گازسوز

کارواندیشه

تعمیرات پکیج ، تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر لوازم گازسوز


تعمیرات پکیج ، تعمیر یخچال ، تعمیر کولر گازی ، تعمیر چیلر ، تعمیر لوازم گازسوز

بایگانی

۱۰ مطلب در اسفند ۱۴۰۱ ثبت شده است

  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم تا به آموزش تعمیرات لوازم گاز سوز بپردازیم و موضوعاتی مانند راهنمای تعمیر شعله های بسیار بزرگ در محدوده گاز را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

The Gas Stove Debate Has Reached Some DC Kitchens - Washingtonian

آموزش تعمیرات لوازم گاز سوز

قابل توجه همه سرآشپزهای خانه! آیا متوجه شعله شیشه بالا در محدوده گاز خود شده اید؟ اجازه ندهید برنامه های آشپزی شما را خراب کند. قبل از تماس با حرفه ای ها در زمینه آموزش تعمیرات لوازم گاز سوز ، بیایید نگاهی دقیق تر به دلایل پشت این درام آشپزخانه بیندازیم.

 

راهنمای تعمیر شعله های بسیار بزرگ در محدوده گاز

وقتی نوبت به محدوده اجاق گاز شما می رسد، ضروری است که مطمئن شوید که منبع گاز و دستگاه کاملاً مطابقت دارند. اگر منبع گاز محدوده شما پروپان مایع (LP) باشد و دستگاه برای گاز طبیعی طراحی شده باشد، گاز LP با فشار بالاتر باعث شعله شیشه بالا می شود. این سناریو می تواند یک خطر ایمنی قابل توجه باشد و نباید نادیده گرفته شود.

اگر شعله روی مشعل گاز بالا کمی بلند به نظر می رسد، خوب است. این یک نمونه کلاسیک از یک نصاب است که محدوده گاز را به خط گاز متصل می کند بدون اینکه بررسی کند که آیا گاز عرضه شده پروپان مایع (LP) است یا گاز طبیعی.

 

شعله گاز در محدوده خیلی زیاد است

شما دوستان خود را برای یک مهمانی شام فانتزی دعوت کرده اید و تصمیم گرفته اید که طوفانی در محدوده گاز قابل اعتماد خود ایجاد کنید. همه چیز به آرامی پیش می رود و شما به مهارت های آشپزی خود افتخار می کنید. ناگهان متوجه یک شعله شیشه ای شدید می شوید. وقتی متوجه می شوید که محدوده گاز شما به درستی کار نمی کند وحشت ایجاد می شود.

 

دلیل این عملکرد نادرست این است که اجاق گاز طبیعی و گاز LP دارای فشار انتقال متفاوتی هستند که فشار گاز LP بیشتر از گاز طبیعی است. اگر یک دستگاه گاز طبیعی بدون تبدیل به یک سیستم گاز LP متصل شود، گاز با فشار بالاتری که از دهانه‌های بزرگتر گاز طبیعی عبور می‌کند منجر به جریان بیشتر گاز در مشعل می‌شود و باعث ایجاد شعله شیشه ای غیرضروری می‌شود.

 

این وضعیت اهمیت نصب، تبدیل و نگهداری صحیح وسایل گازسوز را برجسته می کند. اگر در محدوده گاز خود با شعله بالا شیشه مواجه شدید، ضروری است فوراً استفاده از آن را متوقف کرده و برای ارزیابی با یک متخصص آموزش تعمیرات لوازم گاز سوز تماس بگیرید. یک تکنسین واجد شرایط روزنه ها را بررسی می کند و تشخیص می دهد که آیا آنها برای نوع منبع گاز مناسب هستند یا خیر. در غیر این صورت، آنها روزنه های نادرست را برداشته و سوراخ های مناسب را نصب می کنند تا اطمینان حاصل شود که محدوده گاز شما به طور ایمن و کارآمد کار می کند.

 

مهم است که مواد غذایی سوخته را در اسرع وقت از روی شیشه اجاق گاز خود جدا کنید تا از چسبیدن بیشتر آن به سطح جلوگیری کنید و از استفاده از پاک کننده های ساینده یا تیغ برای خراشیدن کثیف خودداری کنید زیرا این موارد می تواند به اجاق گاز شما آسیب برساند.

چه بخواهید غذای سوخته را از روی اجاق گاز شیشه ای خود بردارید و چه بخواهید صفحه اجاق گاز شیشه ای خود را دوباره نو جلوه دهید، همیشه می خواهید قبل از تمیز کردن اجاق گاز کاملاً خنک شود.

 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم به آموزش تعمیرات موتورخانه بپردازیم و موضوعاتی 6 نکته کلیدی که باید در مورد لوله کشی موتورخانه بدانید را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد. از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

Efficiency Benefits of a Boiler System Upgrade | 2018-01-12 | Process  Heating

 

آموزش تعمیرات موتورخانه

بخشی از یک لوله کش موفق، درک تمام مشاغل مختلف است که می توانید انجام دهید. به عنوان مثال، یک لوله کش مسکونی می خواهد خود را با لوله کشی قدیمی در خانه های قدیمی و همچنین گزینه های مدرن و کارآمدی که مشتریان شما به آنها علاقه بیشتری نشان می دهند، آشنا کند. اکنون انواع بیشتری از سیستم های لوله کشی برای بررسی دارید، و لوله کشی اتاق دیگ بخار یکی از حیاتی ترین زمینه هایی است که باید در این زمینه به آن توجه کنید. در اینجا برخی از عناصر کلیدی وجود دارد که باید در آموزش تعمیرات موتورخانه نظر داشته باشید.

 

لوله کشی موتورخانه چیست؟

چیدمان لوله کشی موتور خانه بخشی از یک سیستم بزرگتر است. لوله کشی موتورخانه بخشی از سیستم کلی دیگ بخار است که به نوبه خود بخشی از یک سیستم هیدرونیک بزرگتر برای یک سازه است. بیایید ابتدا در مورد چهار قسمت اصلی دیگ بخار صحبت کنیم:

 

لوله کشی

 

مشعل: این ناحیه احتراق را در دیگ شروع می کند و ترموستات دستوراتی را برای تولید گرما ارسال می کند. نازل مشعل سوخت را می پاشد تا مشتعل شود.

محفظه احتراق: این جایی است که سوخت می سوزد و می تواند به بیش از 100 درجه برسد. گرمای تولید شده از اینجا به مبدل حرارتی می رود.

مبدل حرارتی: این کار آب را بدون ایجاد تماس مستقیم با مایع گرم می کند، مانند آب جوش در قابلمه روی اجاق گاز. سپس آب از طریق لوله ها به بخاری یا رادیاتور قرنیز پمپ می شود.

سیستم های لوله کشی بویلر: این منطقه که به احتمال زیاد به آن خدمات می دهید، گرما را توزیع می کند. با این حال، ممکن است برای انجام کار خود نیاز به درک جنبه های هر چهار بخش داشته باشید.

شما گزینه های مختلفی دارید همه سیستم های دیگ بخار یکسان نیستند و به احتمال زیاد مواد و طرح سیستم لوله کشی دیگ شما متفاوت است. اول، شما دو سیستم دیگ بخار فولادی اصلی را دارید:

بویلرهای فایر تیوب: در اینجا، گازهای احتراق از لوله های مستقیم با آب اطراف آن عبور می کنند. آب به بخار تبدیل می شود. اینها به طور کلی برای کاربردهای تجاری و صنعتی گزینه ایده آلی هستند.

بویلرهای لوله آب: با اینها، آب از لوله ها و دریچه ها عبور می کند در حالی که احتراق لوله ها را احاطه می کند. اینها برای مصارف صنعتی به جای گرمایش مناسب ترند. در حالی که آنها می توانند فشار و دمای بالاتری را تحمل کنند، گران هستند و تمیز کردن آنها سخت تر است.

پس از این، دیگ های چدنی دارید. در اینجا سه ​​نوع بخش مختلف وجود دارد، از جمله:

- چدن یک تکه: اینها فقط یک مخزن تحت فشار ریخته گری دارند.

— افقی: این بخش‌ها روی هم قرار می‌گیرند که با نوک سینه‌های فشاری متصل می‌شوند.

— عمودی- مقطعی: این بخش ها به صورت عمودی قرار می گیرند، شبیه به نان برش شده.

انواع دیگری از دیگ ها نیز وجود دارد که ممکن است با آنها روبرو شوید. به عنوان مثال، یک دیگ چگالشی معمولاً برای تامین گرما یا بخار در یک تاسیسات استفاده می شود، جایی که آب به دیگ اضافه می شود. سیستم های دیگ بخار هیدرونیک از سیستم لوله کشی حلقه ای برای گرم کردن آب استفاده می کنند و به طور کلی برای گرمایش تاسیسات استفاده می شوند.

 

مسائل مربوط به فشار کم آب

یکی از مواردی که می خواهید به مشتریان خود و همچنین به تنهایی انجام دهید، این است که مطمئن شوید که فشار آب سازه به درستی کار می کند تا به پر کردن لوله های گرمایش با آب کمک کند. اگر این کار را انجام ندهید، شیرآلات و وسایل شما ممکن است نتوانند در حالی که دیگ روشن است، آب گرم را تامین کنند. ارزیابی فشار آب باید قبل از هر کار دیگ بخار باشد و در صورت بروز این مشکل حتما با متخصص آموزش تعمیرات موتورخانه تماس بگیرید.

 

موتورخانه و آبگرمکن قابل تعویض نیستند

 

با این اوصاف، دیگ بخار همیشه یک آبگرمکن برای یک اتاق یا منطقه نیست. به عنوان مثال، دیگ بخار گاهی اوقات برای گرمایش تجاری استخر استفاده می شود. باز هم، این بیشتر در مورد مجتمع های آپارتمانی یا هتل ها صدق می کند. دلیل این امر این است که دیگهای بخار قدرت به مراتب بیشتری دارند، به این معنی که قابلیت گرمایش برای استخرهای بزرگ را دارند. علاوه بر این، نگرانی در مورد مواد شیمیایی استخر وجود دارد که باعث ایجاد مشکل برای آبگرمکن معمولی شما می شود. در این تنظیمات، دیگ بخار انتخاب بهتری است.

 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

آموزش جوشکاری

در این مقاله قصد داریم تا درباره آموزش جوشکاری صحبت کنیم و موضوعاتی مانند بهترین روش ها برای جلوگیری از آتش سوزی برای جوشکاران را نیز مورد بررسی قرار دهیم از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

آموزش جوشکاری

این روزها آتش سوزی های مرتبط با جوشکاری دیگر چندان نادر نیست. در واقع، درست در 9 ژانویه گذشته، یک جرقه جوشکاری آتش صنعتی را شعله ور کرد که نشان دهنده استقبال ناخوشایند از سال بود. وقتی صحبت از حوادث آتش‌سوزی به میان می‌آید، برخی از آنها به اندازه کافی خوش شانس خواهند بود که متحمل هیچ تلفات و حداقل خسارت مالی و توقف عملیات شوند که این امر نیازمند برنامه آموزش جوشکاری است.

 

بهترین روش ها برای جلوگیری از آتش سوزی برای جوشکاران

با این حال، آتش سوزی هایی وجود دارد که منجر به سوختگی بیش از حد، نابینایی و در بدترین حالت، مرگ و میر می شود. نمی توان به اندازه کافی تاکید کرد که ایجاد آگاهی در مورد خطرات آتش سوزی و اقدامات پیشگیرانه برای اطمینان از ایمنی همه اهمیت دارد.

در این وبلاگ، ما چهار روش برتر برای جلوگیری از آتش سوزی جوشکاران در محل کار را فهرست کرده ایم:

 

1. محل کار را از نظر خطرات آتش سوزی بررسی کنید

آماده شدن برای شروع کار جوشکاری به پاکسازی منطقه شما و بیرون آوردن ابزار ختم نمی شود. به عنوان بهترین روش، منطقه خود و اطراف آن را برای هرگونه خطر احتمالی آتش سوزی جستجو کنید. رنگ‌های قابل اشتعال، غلظت غبار سنگین و کبریت‌ها تنها نمونه‌های رایجی هستند که باید به آنها توجه دقیق داشت. قبل از جوش، برش یا گرم کردن، مطمئن شوید که این موارد را به طور منظم بررسی کنید. این می تواند هر روز هنگام شروع کار و در پایان روز قبل از بیرون رفتن باشد.

به این ترتیب، پس از شناسایی خطرات آتش سوزی، باید اقدامات پیشگیرانه و مناسب انجام شود. رویه شرکت برای ایمن کردن این چیزها برای اطمینان از نگهداری صحیح و دور از جایی که در معرض خطر هستند چیست؟ رویه‌های این موارد را بشناسید، و اگر وجود نداشت، ابتکار عمل را به دست بگیرید یا از شرکت خود تقاضا کنید.

 

2. وسایل کار خود را حفظ کنید

برخی از آتش سوزی های مربوط به جوشکاری از یک جرقه شروع می شود. با این حال، برخی از آنها از نگهداری نامناسب یا عدم نگهداری شروع می شوند. به ناچار، ابزار یا تجهیزاتی که به خوبی نگهداری نمی شوند، خطر خرابی را به همراه دارد که در بدترین حالت ممکن است منجر به آتش سوزی شود – چیزی که با استانداردها و فرآیندهای مناسب قابل پیشگیری است.

این وظیفه جوشکار است که همیشه تجهیزات خود را بررسی کند و تعمیر و نگهداری مناسب را برای جلوگیری از حوادث در محل کار انجام دهد. علاوه بر این، اطمینان حاصل کنید که می‌دانید در صورت وقوع آتش‌سوزی، کجا باید یک کپسول آتش‌نشانی را پیدا کنید و به آن دسترسی داشته باشید.

 

3. به سوراخ ها و ترک ها توجه کنید و آنها را بپوشانید

هنگام کار در محیطی با سرعت بالا که با میزها و ابزارهای بزرگ احاطه شده است، بسیار آسان است که از ترک‌های کوچک و سوراخ‌های جزئی در کف چشم‌پوشی کنید. با این حال، توجه به این نکته مهم است که ترک ها، سوراخ ها و سایر منافذ کوچک می توانند خطر آتش سوزی باشند. یک سناریوی جوشکاری را تصور کنید که در آن جرقه های پرواز و فلز مذاب داغ به طور نامحسوس وارد دهانه می شوند. نکته بعدی که می دانید، آتش سوزی رخ می دهد و باید تخلیه شوید.

گاهی اوقات، بزرگترین خطرات و خطرات در یک دید آشکار پنهان می شوند. جوشکارها باید به این موارد توجه بیشتری داشته باشند و بیشتر مراقب باشند.

 

4. بازرسی های منظم سایت را انجام دهید

وقتی برای مدت طولانی در یک مکان کار می کنید، راحت تر و راحت تر احساس می کنید. در حالی که این از برخی جنبه ها چیز خوبی است، اما در مورد ایمنی می توان عکس آن را گفت. به این ترتیب، انجام بازرسی‌های منظم محل برای هرگونه خطر آتش‌سوزی یا سایر خطرات محل کار که ممکن است از بازرسی ناشی شود، به بهترین روش تبدیل شود. یکی از اعضای تیم واجد شرایط را به او تفویض کنید. برای داشتن چشمانی شاداب هر از چند گاهی یک چرخش را برنامه ریزی کنید. در صورت نیاز، یک شرکت بازرسی آتش نشانی شخص ثالث استخدام کنید و توصیه های حرفه ای در مورد نحوه نسوز کردن شرکت خود دریافت کنید.

 

این بهترین روش ها را برای پیشگیری از آتش سوزی به کار ببرید

بارها و بارها ثابت شده است که ایمنی باید در اولویت اول هر کجا که هستید باشد. رایج‌تر است که افراد برای راحتی بیش از حد به یکدیگر نزدیک می‌شوند و هر از چند گاهی از رعایت رویه‌های استاندارد غفلت می‌کنند. در حالی که در برخی موارد، تصادفات واقعاً اتفاق می افتد. در هر صورت، بهتر است در سمت فعال باشید و به آموزش جوشکاری معتبر پایبند باشید. به هر حال، همانطور که ضرب المثل رایج می گوید، بهتر است که در امان باشید تا متاسف باشید.

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم تا به توضیح آموزش تعمیرات برد کنترل بپردازیم و مواردی مانند نحوه تعویض عنصر گرمایش در آبگرمکن برقی را نیر مورد برررسی قرار دهیم. از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

Water Heater Repair in Concord, California | Repair, Installation &  Maintenance

آموزش تعمیرات برد کنترل

اگر آبگرمکن و تمام اجزای آن را یک کامپیوتر در نظر بگیریم برد کنترل مانند سی پی یو آن عمل میکند که نشان دهنده اهمیت بالای این قطعه است. سوختن یا کد های ارور از رایج ترین مشکلات برد کنترل است که به تنهایی نمیتوان اقدام به عیب یابی آن کرد و در صورت خرابی باید با یک متخصص آموزش تعمیرات برد کنترل تماس بگیرید.

 

تعویض عنصر گرمایش در آبگرمکن برقی

اگر آبگرمکن برقی دارید که نمی تواند آب به اندازه کافی گرم تولید کند - یا اگر آب گرم به سرعت تمام شود - به احتمال زیاد یکی از دو عنصر گرمایشی یا هر دو به درستی کار نمی کنند. برخلاف آبگرمکن های گازی که از مشعل های گازی برای گرم کردن آب استفاده می کنند، آبگرمکن های برقی برای گرم کردن آب به یک جفت عنصر حرارتی فلزی بالا و پایین متکی هستند. این عناصر گرمایشی به صورت افقی از طریق دیواره جانبی مخزن امتداد یافته و در زیر یک پانل پوششی در کنار دستگاه قابل دسترسی هستند.


مشابه روشی که المنت های گرمایشی کوره کار می کنند، عناصر گرمایشی در آبگرمکن زمانی که جریان الکتریکی از آنها عبور می کند، گرم می شوند. هر یک از عناصر گرمایشی توسط یک ترموستات جداگانه کنترل می شود. هنگامی که هر یک از این اجزا از کار بیفتد، نتیجه می تواند کاهش دمای آب یا کاهش مقدار آب گرم موجود باشد.


در حالی که چشم انداز جایگزینی یک عنصر گرمایش ممکن است ترسناک به نظر برسد، مطمئناً ممکن است یک صاحب خانه با تجربه خودش کار را انجام دهد. از آنجایی که این به عنوان یک تعمیر و نه جایگزین در نظر گرفته می شود، در اکثر جوامع هیچ محدودیت کد یا الزامات مجوزی برای جایگزینی عناصر گرمایشی در یک آبگرمکن وجود ندارد.


قبل از اینکه شروع کنید تعویض المنت گرمایشی معیوب در آبگرمکن چندان دشوار نیست، اما یک پروژه پیشرفته در نظر گرفته می شود زیرا هم به مهارت مکانیکی و هم دانش راحت در مورد مسائل سیم کشی برق نیاز دارد. این شامل سه مرحله پروژه مختلف است:

 

  • تست المنت حرارتی
  • حذف المنت گرمایش قدیمی
  • نصب المنت گرمایشی جدید

 

عناصر گرمایشی گران نیستند، بنابراین ممکن است بخواهید هر دوی آنها را تعویض کنید، حتی اگر تنها یکی از آنها ایراد داشته باشد. اگر یکی از المنت های گرمایش خراب شده باشد، ممکن است یکی دیگر به زودی دنبال شود، و جایگزینی هر دو می تواند به طور فعال از تعمیر دوم در آینده نزدیک جلوگیری کند. برخی از تولید کنندگان المنت های گرمایشی را در کیت های تعمیر می فروشند که شامل عناصر گرمایشی و همچنین ترموستات می شود.

 

چگونه یک المنت گرمایش را آزمایش کنیم

برای تست المنت گرمایش آبگرمکن برقی، باید با استفاده از مولتی متر آشنا باشید.

 

پاور را خاموش کنید

برق آبگرمکن برقی را در تابلو برق اصلی با خاموش کردن کلید برق یا خارج کردن فیوز کنترل کننده برق مدار آبگرمکن خاموش کنید.

صبر کنید تا آب داخل مخزن خنک شود. این می تواند دو ساعت یا بیشتر طول بکشد. این بسیار مهم است زیرا عناصر گرمایشی توسط ترموستات کنترل می شوند و آب داغ در مخزن بر جریان الکتریکی به المنت های گرمایشی تأثیر می گذارد.

یک شیر آب گرم را باز کنید و آب را روشن کنید تا مطمئن شوید که خنک است.

 

عنصر گرمایش را در معرض دید قرار دهید

 

پانل پوشش دسترسی و عایق پوشش بلوک ترمینال المنت گرمایش را بردارید. عایق را به سمت بیرون تا کنید و از عنصر گرمایش دور کنید. این باعث می شود پایانه های پیچی که در آن سیم های مدار به المنت گرمایش متصل شده اند، آشکار شود. از یک تستر مدار غیر تماسی برای تست برق سیم ها استفاده کنید. هنگامی که تأیید کردید که برق قطع است، پیچ های نگهدارنده سیم ها را به هر یک از دو پیچ ترمینال باز کنید و سیم های مدار را جدا کنید و این نکته را فراموش نکنید که در صورت نیاز به متخصص آموزش تعمیرات برد کنترل مراجعه کنید.

 

عنصر گرمایش را تست کنید

 

برای بررسی المنت حرارتی، مولتی تستر را روی تنظیمات OHMs (تداوم) قرار دهید، سپس سرب قرمز را به یک ترمینال پیچ و سرب سیاه را به ترمینال پیچ دیگری روی المنت گرمایشی وصل کنید. اگر قرائت اهم در مولتی تستر دیجیتال 0 باشد، یا اگر سوزن با استفاده از صفحه آنالوگ بی نهایت را بخواند (حرکت نمی کند)، جریان برق از طریق المنت گرمایشی وجود ندارد. این نشان می دهد که المنت گرمایش معیوب است و نیاز به تعویض دارد. اگر با استفاده از مولتی تستر مقدار مقاومت اهم را بدست آورید، خود عنصر گرمایش معیوب نیست. مشکل ممکن است از عنصر گرمایش دیگر یا در ترموستات المنت گرمایشی بالا یا پایین باشد.

 

چگونه یک عنصر گرمایش را حذف کنیم

 

برداشتن المنت گرمایشی می تواند بلافاصله پس از آزمایش المنت گرمایش انجام شود (به بالا مراجعه کنید).

برق و آب را خاموش کنید

 

اگر قبلاً این کار را نکرده اید، برق آبگرمکن برقی را در تابلوی برق اصلی با خاموش کردن کلید مدار یا فیوز برقی بخاری خاموش کنید (به بالا مراجعه کنید). منبع آب سرد انتقال آب به آبگرمکن را قطع کنید. این شیر قطع معمولاً درست بالای آبگرمکن، روی لوله آب سردی که وارد آبگرمکن می شود، یافت می شود.

 

منبع آب سرد را قطع کنید

عنصر گرمایش را در معرض دید قرار دهید اگر قبلاً این کار را انجام نداده اید، پانل پوشش دسترسی و عایق پوشش بلوک ترمینال المنت گرمایشی را بردارید. عایق را به مت بیرون تا کنید و از المنت بخاری دور کنید. برای اطمینان از قطع بودن برق، با استفاده از تستر مدار غیر تماسی، آزمایش کنید.در صورت لزوم، پوشش ترموستات را از روی ترموستات جدا کنید. مطمئن شوید که نقطه اتصال ترموستات را به المنت گرمایشی جدا کرده اید.

 

برای حمایت از وبلاگ کار و اندیشه از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبلاگ مانند آموزش تعمیرات VRF نیز دیدن بفرمایید.
 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

آموزش تعمیرات VRF

در این مطلب قصد داریم تا درباره آموزش تعمیرات VRF صحبت کنیم و مواردی مانند VRF در تهویه مطبوع چیست؟ ،  را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

 

آموزش تعمیرات VRF

VRF که فقط از اوایل دهه 2000 در ایالات متحده موجود است، بهره وری انرژی برتر و توانایی بازگشت سریع سرمایه را ارائه می دهد. اما مفهوم VRF دقیقاً برای پیمانکاران، سازندگان و پیمانکاران مکانیکی تهویه مطبوع چیست و چگونه می توانید از آن برای رشد کسب و کار خود استفاده کنید؟ درباره این راه حل پیشرفته تهویه مطبوع، حقایقی در مورد نحوه عملکرد آن، و نحوه بهره مندی مشتریان و آموزش تعمیرات VRF ، تجارت پیمانکاری شما از سیستم های VRF بیشتر بدانید.

Variable Refrigerant Flow (VRF) - AE 390 HVAC Variety - Spring 2012 - Team 8

 

VRF در تهویه مطبوع چیست؟

VRF مخفف جریان متغییر مبرد است که به طرز شگفت‌انگیزی راه طولانی را برای توصیف نحوه استفاده این سیستم از مبرد برای تهویه مطبوع و گرمایش پیش می‌برد. به طور خلاصه، VRF یک سیستم بدون کانال و در مقیاس بزرگ برای تهویه مطبوع است که با ظرفیت بالایی کار می کند. برخلاف تجهیزات اسپلیت AC، VRF به چندین واحد داخلی اجازه می دهد تا بر روی یک سیستم اجرا شوند، که بسته به کاربرد متفاوت طراحی شده است. سیستم های VRF یا یک سیستم پمپ حرارتی یا یک سیستم بازیابی گرما در نظر گرفته می شوند که می توانند همزمان گرم و خنک شوند.

سیستم های VRF راندمان بالای خود را از طریق استفاده از کمپرسورهای اینورتر به دست می آورند. سیستم‌های اینورتر به کمپرسور اجازه می‌دهند تا بر اساس نیازهای موجود در هر فضا، به سمت بالا یا پایین برود. یک سیستم غیر اینورتر کمپرسور را با ظرفیت کامل همیشه بالا می برد. در اصل یا روشن یا خاموش است. با سیستم های اینورتر که با سرعت و ظرفیت کمتر کار می کنند، افزایش بهره وری می تواند قابل توجه باشد.

این تطبیق پذیری به این معنی است که محصولات VRF برای مطابقت با مشخصات تقریباً هر پروژه قابل تنظیم هستند و آنها را به ویژه برای فضاهای تجاری و مدیران تأسیسات جذاب می کند. نمودار سیستم VRF زیر خطوط انشعاب مبرد (RB) را برای سرمایش و همچنین اتصالات تکی و گروهی را برای سرمایش و گرمایش فردی و همزمان نشان می دهد.

 

VRF system diagram

تفاوت بین VRF و VRV چیست؟

هر دوی این اصطلاحات به یک فناوری اشاره دارند. VRV یک اصطلاح تجاری است که مخفف حجم متغیر مبرد است. یک تولید کننده تهویه مطبوع 40 سال پیش جرقه این نوآوری را زد و VRF به فناوری عمومی اشاره دارد.VRF چگونه کار می کند؟ در یک سیستم VRF، مبرد از طریق واحدهای کندانسور به واحدهای داخلی عبور می کند و نیاز به کانال کشی و هواگیرهای گسترده را کاهش می دهد. لوله‌های کوچک‌تر، مقاوم‌سازی در ساختمان‌های قدیمی‌تر را نسبت به سیستم‌های تهویه مطبوع سنتی آسان‌تر می‌کند.

با پیشرفت تکنولوژی، محدودیت های قبلی در حال از بین رفتن هستند. سیستم های VRF اکنون می توانند یک انتخاب ایده آل برای ساختمان های تجاری و منازل مسکونی باشند.حذف کانال ها از معادله بخشی از افزایش بازده انرژی است. بخش صرفه جویی در انرژی وزارت انرژی ایالات متحده گزارش می دهد که بیش از 30 درصد از مصرف انرژی می تواند به دلیل از دست دادن هوای خنک از طریق مجاری باشد.

 

انواع سیستم های VRF چیست؟

انواع مختلفی از این سیستم ها وجود دارد که پیمانکاران در مورد آنها بحث می کنند: بازیابی حرارت یا پمپ حرارتی، دو لوله ای یا سه لوله ای و خنک کننده با هوا یا آب خنک. یک سیستم بازیابی حرارتی VRF سه لوله ای به کاربران امکان می دهد یک منطقه را گرم کنند و همزمان منطقه دیگر را خنک کنند. سیستم های سه لوله می تواند برای مدیران تاسیسات ساختمان هایی با نیازهای دمایی مخلوط که در تلاش برای کاهش مصرف انرژی هستند مفید باشد. کاربردهای معمولی شامل ساختمان‌های چند خانواده، مجتمع‌های اداری بزرگ و ساختمان‌های مذهبی با کلاس‌های درس متعدد و غیره است.

یک سیستم پمپ حرارتی VRF معمولاً از دو لوله استفاده می کند و همچنین می تواند گرم و سرد شود اما نه به طور همزمان. سیستم های دو لوله ای مزایای خاص خود را دارند، مانند لوله و اتصالات کمتر برای ایجاد فرصت برای نشتی. نگهداری و آموزش تعمیرات VRF کمتر در طول عمر به معنای صرفه جویی بیشتر در سیستم در دراز مدت است.

سیستم های VRF با هوا خنک به هوای بیرون متکی هستند (حتی گاهی اوقات از کانال ها استفاده می کنند). VRF خنک‌شده با آب را می‌توان در داخل پنهان کرد و در برخی شرایط می‌تواند از سیستم‌های زمین گرمایی در حال حاضر برای افزایش کارایی استفاده کند.

 

مزایای سیستم VRF چیست؟

اگر مزایای یک ساختمان یا خانه جدید، بازسازی یا پایگاه مشتری فعلی خود را ارزیابی می کنید، در اینجا چند نمونه از آنچه شما و ساکنانتان از VRF AC و گرمایش نسبت به تهویه مطبوع سنتی به دست می آورید آورده شده است.

بهره وری انرژی: همانطور که در بالا ذکر شد، کانال های نشتی یا محافظت نشده منجر به هدر رفتن انرژی زیادی می شود. مشتریان معمولاً از صرفه جویی در هزینه در قبوض آب و برق و افزایش راحتی پس از نصب اولیه لذت می برند.

تنظیمات دمایی قابل تنظیم: اگر سیستم VRF HVAC مناسب برای ساختمان انتخاب شود، ساکنان می توانند مناطق مختلف را به طور همزمان گرم و خنک کنند و به کارگران و تجهیزات حساس اجازه می دهد تا ایمن بمانند.

براق و جمع و جور: در مقایسه با تجهیزات سنتی، واحدهای تهویه مطبوع VRF بسیار کمتر حجیم هستند و آنها را به یک راه حل عالی برای مقاوم سازی، بازسازی یا تجهیز مناطق با فضای محدود تبدیل می کند.

مقیاس پذیری: زمانی که تصور می شد عمدتاً برای ساختمان های تجاری است، سیستم های VRF برای سازگاری با طیف وسیعی از محصولات گرمایش و سرمایش پیشرفت کرده اند. آنها می توانند برای کنترل آب و هوا در یک خانه کوچک یک خانواده یا یک بلندمرتبه تجاری مقیاس شوند.
بی صدا: سیستم های VRF سر و صدای محیط را هم در داخل ساختمان و هم در خارج از آن کاهش می دهند، به ویژه در مقایسه با فناوری سنتی تهویه مطبوع .

نصب آسان: تجهیزات تهویه مطبوع کانالی بسیار سنگین هستند. در حالی که VRF باید فقط توسط متخصصان آموزش دیده و دارای گواهینامه نصب شود، بر اساس نوع سیستم VRF، نصب به تلاش فیزیکی بسیار کمتری نیاز دارد.

اما آیا همه ساختمان ها می توانند از VRF بهره مند شوند؟ مانند بسیاری از تصمیماتی که پیمانکاران و سازندگان باید هر روز بگیرند، پاسخ به پروژه خاص شما بستگی دارد. عواملی شامل اندازه ساختمان، محدودیت فضا، صرفه جویی در هزینه طولانی مدت در مقابل هزینه اولیه و سایر ملاحظات است.

 

آیا VRF بهتر از اسپلیت AC است؟

سیستم های VRF می توانند فضاهای بزرگ را به خوبی اداره کنند، اما آیا صرفه جویی در انرژی ارزش هزینه نصب خانه های مسکونی را دارد؟ VRF می تواند ارزشمند باشد، به ویژه در خانه های دو طبقه با نیازهای مختلف گرمایش و سرمایش. با ادامه پیشرفت فناوری، راه اندازی خانه هایی برای آینده می تواند یک نقطه فروش عالی باشد. خانه های مسکونی می توانند از بهره وری انرژی بهره مند شوند. واقعاً به این بستگی دارد که آیا هزینه اولیه برای مشتریان شما ارزش آن را دارد یا خیر.

 

سخن آخر 

در این مقاله با آموزش تعمیرات VRF آشنا شدیم و موضوعاتی مانند عملکرد کلی VRF را مورد بررسی قرار دادیم از اینکه تا انتهای این مطلب با وبلاگ کار و اندیشه همراه بودید سپاسگذاریم.

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد داریم تا درباره آموزش تعمیرات چیلر بحث کنیم و موضوعاتی مانند چیلرهای صنعتی و هوای سرد: بررسی اجمالی ، نکاتی برای عملکرد چیلر زمستانی ، برنامه ریزی از قبل برای تعمیرات چیلر را نیز مورد بررسی قرار دهیم. از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

What is an Industrial Chiller? - NIK HVAC & REFRIGERATION

آموزش تعمیرات چیلر

برخلاف تصور غلط که چیلرهای صنعتی در فصول سرد سال مانند زمستان قابل مصرف هستند، این واحدها برای کاربردهای صنعتی در تمام طول سال حیاتی هستند. بی توجهی به چیلرها در این مدت آنها را مستعد آسیب و هزینه نگهداری بالا می کند. بنابراین، اپراتورهای صنعتی باید شیوه های نگهداری خوب را در شرایط آب و هوایی زمستانی توسط تکنیسین آموزش تعمیرات چیلر اجرا کنند. این مقاله برخی از این اقدامات و نکات را برای اطمینان از عملکرد چیلر با راندمان بالا بدون توجه به شرایط آب و هوایی برجسته می کند.

 

چیلرهای صنعتی و هوای سرد: بررسی اجمالی

دمای سرد زمستان می تواند برای واحدهای چیلر مضر باشد. علاوه بر این، آب و هوا می تواند منجر به قطع برق شود که می تواند به طور قابل توجهی کارایی واحدها را به حداقل برساند. اپراتورها باید اذعان داشته باشند که بسیاری از انواع چیلرها ممکن است در مدت زمان محدودی در هنگام قطع برق، سطح دمای اولیه خود را حفظ کنند.

بنابراین، کاربردهای چیلر صنعتی ممکن است دچار مشکلات و خرابی شوند. اپراتورها باید راهبردهای مقابله ای موثری را برای آماده شدن برای چنین عدم قطعیت هایی در نظر بگیرند. علاوه بر این، اپراتورها باید سن چیلر را در نظر بگیرند زیرا قدیمی ترها می توانند مشکلاتی مانند شکاف و شکاف ایجاد کنند که می تواند در دماهای سردتر به طور قابل توجهی بدتر شود و باعث آسیب جبران ناپذیر تجهیزات شود.

دیگر نگرانی های مربوط به چیلر زمستانی شامل حساسیت بالای سیال انتقال حرارت به یخ زدگی، آسیب دیدن تیغه فن در اثر برف یا یخ، و افت فشار سر است. بنابراین، اپراتورها باید به طور مداوم نمودارهای گلیکول را کنترل کنند، جریان هوا را از طریق کندانسور چیلر محدود کنند، و از کنترل های دستی فشار سر برای رسیدگی به این مشکلات احتمالی به اندازه کافی استفاده کنند.

علاوه بر این، ترک ها و نشتی ها، اتصالات الکتریکی نامناسب و معیوب بودن پمپ، ایمنی، لوله کشی و سیستم های کنترلی می توانند عملکرد مناسب چیلرهای صنعتی را در شرایط آب و هوایی سرد به طور قابل توجهی مختل کنند.

 

نکاتی برای عملکرد چیلر زمستانی

برخی از نکات رایج برای کارکرد واحدهای چیلر صنعتی در فصل زمستان عبارتند از:

 

  1. اطمینان از مخلوط مناسب گلیکول در داخل واحد
  2. تمیز کردن و پاکسازی برف و یخ از کندانسور چیلر
  3. کنترل صحیح فشار سر
  4. اطمینان از تامین حرارت کافی برای جلوگیری از انجماد مبرد یا گلیکول

 

برنامه ریزی از قبل برای تعمیرات چیلر

گلیکول به دلیل داشتن قابلیت ضد یخ برای چیلرهای صنعتی حیاتی است. با این حال، چیلرها برای دستیابی به عملکرد ضد یخ زدگی با راندمان بالا، به مخلوط مناسبی از این عنصر نیاز دارند. بنابراین، اپراتورها باید از نمودارهای گلیکول برای شناسایی دمای رایج محیط و سطوح گلیکول ایده آل برای عملکرد مناسب چیلر استفاده کنند.

علاوه بر این، اپراتورها باید به طور مداوم سطوح گلیکول را با استفاده از یک رفرکتومتر کنترل کنند و از انواع گلیکول کافی مانند پروپیلن گلیکول مهار شده استفاده کنند که برای سیستم های تهویه حرارتی و تهویه مطبوع (HVAC) ایده آل است. به طور مشابه، از آنجایی که یخ و برف برای پره‌های فن چیلر مضر هستند و می‌توانند جریان هوای کندانسور را مختل کنند، اپراتورها باید دائماً کندانسور را برای این عناصر کنترل کنند و مرتباً آنها را در طول فصل زمستان حذف کنند.

 

دمای سرد در فصل همچنین می‌تواند منجر به افت فشار هد شود، به‌ویژه برای واحدهای چیلر که فاقد کنترل‌های محیطی هستند، مانند کندانسورهای غرق‌شده و چرخش فن. این مشکل می تواند بر عملکرد چیلر تأثیر بگذارد. بنابراین، علاوه بر کنترل دستی فشار هد، یک تکنیک ساده پیچیده کردن کندانسور با پلاستیک یا مسدود کردن ورودی کندانسور با یک تعمیر مقوایی می‌تواند مشکل را برطرف کند. در نهایت، در حالی که اجازه می دهد پمپ چیلر به طور مداوم کار کند، حتی در دوره های غیر اوج، می تواند گرمای کافی برای جلوگیری از انجماد مبرد و گلیکول تولید کند، برنامه ریزی نگهداری چیلر (توسط متخصص آموزش تعمیرات چیلر)می تواند به طور قابل توجهی چندین مشکل رایج چیلر را برطرف کند.

 

بهترین روش‌های نگهداری چیلر زمستانی

اپراتورها می توانند یک واحد چیلر را در زمستان اجاره کنند، به خصوص اگر چیلر موجود با توجه به شرایط رایج ناکارآمد باشد. با این حال، این گزینه بسیار مقرون به صرفه است و ممکن است از نظر اقتصادی غیرقابل تحمل باشد. بنابراین، ترکیب روش‌های قابل قبول نگهداری چیلر در عملیات موجود می‌تواند عملکرد مناسب را در تمام طول سال تضمین کند. برخی از این شیوه ها عبارتند از:

 

  • تمیز کردن مداوم چیلر
  • بررسی چیلر از نظر نشتی
  • اطمینان از تبخیر مناسب
  • بازرسی عایق لوله های چیلر
  • نظارت و آنالیز سطوح مبرد روغن و چیلر

 

تمیز کردن چیلرها برای از بین بردن رسوبات می تواند مصرف انرژی را به میزان قابل توجهی تا 30 درصد به حداقل برساند. تمیز کردن یک عمل ایمنی حیاتی چیلر است زیرا رسوبات می توانند باعث افزایش دما شوند و بار کمپرسور را تشدید کنند تا مبرد فشرده شود و جریان هوا مسدود شود.

بازرسی روزانه چیلرهای زمستانی از نظر نشتی برای به حداکثر رساندن عملکرد تجهیزات و اطمینان از بهبود عملکرد سیستم ضروری است. در حالی که تبخیر مناسب به چیلرهای زمستانی اجازه می دهد تا تغییرات دما و فشار آب را کنترل کنند، بازرسی عایق لوله های چیلر می تواند تشکیل قالب را از بین ببرد و در سراسر واحد پخش شود. در نهایت، نظارت و تجزیه و تحلیل سطوح روغن و مبرد برای شناسایی نشتی ها و آلاینده های رایج مانند اسیدها، رطوبت و فلزات بسیار مهم است.

 

چیلرهای موجود در بازار به ساخت و نصب چیلرهای صنعتی با کیفیت بالا و مطابق با استانداردهای صنعت جهانی اختصاص دارد. ما چیلرهای مقرون به صرفه و قابل اعتماد مختلفی را ارائه می دهیم که برای همه محدوده های دما، از جمله دماهای شدید در زمستان، ایده آل هستند.

 

از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات کار و اندیشه مانند آموزش تعمیرات کولر گازی نیز دیدن فرمایید.

 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

در این مطلب قصد داریم تا درباره آموزش تعمیرات کولر گازی به بحث بپردازیم و موضوعاتی مانند چه چیزی باید در چک لیست تعمیر و نگهداری کولر گازی آخر سال شما باشد؟ ، بررسی نشتی کولر گازی ، بررسی عملکرد ترموستات را نیز مورد بررسی قرار دهیم از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

AC Repair Service in Coimbatore | AB Service

آموزش تعمیرات کولر گازی

همانطور که سال را تمام می کنیم و وارد زمستان می شویم، اکنون زمان آن است که به فکر تعمیر و نگهداری تهویه مطبوع و دنبال کردن برنامه آموزش تعمیرات کولر گازی در پایان سال باشیم. این زمان برای اطمینان از عملکرد روان و کارآمد سیستم خانه یا کسب و کار شما است تا بتوانید در مواقعی که بیشتر به آن نیاز دارید از هرگونه اختلال یا مشکل جلوگیری کنید.

 

چه چیزی باید در چک لیست تعمیر و نگهداری کولر گازی آخر سال شما باشد؟

چه مواردی را باید در چک لیست نگهداری تهویه مطبوع آخر سال خود بگنجانید در اینجا چند چیز وجود دارد که باید در چک لیست تعمیر و نگهداری کولر گازی در پایان سال شما باشد:

فیلترهای هوای خود را بررسی کنید و در صورت کثیف بودن آنها را تعویض کنید. این یکی از ساده ترین و مهم ترین کارهایی است که می توانید برای نگهداری سیستم کولر گازی خود انجام دهید. فیلترهای هوای کثیف نه تنها باعث می شود سیستم شما سخت تر کار کند، بلکه می تواند منجر به مشکلات دیگری مانند کاهش جریان هوا و افزایش هزینه های انرژی شود. بررسی و تعویض منظم فیلترهای هوا بخش مهمی از مراقبت از خانه و حفظ کیفیت هوای خوب است. فیلتر هوا وظیفه تمیز کردن هوای گردش شده از طریق سیستم کولر گازی شما را بر عهده دارد. اگر مدتی است آن را بررسی نکرده اید، اکنون زمان آن است که این کار را انجام دهید. کثیفی، گرد و غبار و سایر آلاینده‌ها می‌توانند به مرور زمان جمع شوند و جریان هوا را کاهش دهند و سیستم شما را کارآمدتر کنند. خوشبختانه، بررسی و تعویض فیلتر هوا تنها چند دقیقه طول می‌کشد و از نظر صرفه‌جویی در هزینه‌های انرژی و بهبود کیفیت هوای داخل، ارزش وقت شما را دارد. در صورت داشتن هر گونه سوال یا نیاز به کمک، همیشه حتما با یک متخصص مشورت کنید.

 

بررسی نشتی کولر گازی

مجرای خود را برای هر گونه نشتی یا سوراخ بررسی کنید. مجرای شما وظیفه حمل هوای گرم یا خنک را در سرتاسر خانه شما بر عهده دارد، بنابراین مهم است که مطمئن شوید در شرایط خوبی قرار دارد. به دنبال هر گونه نشانه ای از آسیب، نشتی، یا اتصالات سست باشید که می تواند باعث ایجاد مشکل شود. بازرسی منظم کانال کانال یکی از مهمترین اقداماتی است که صاحبان خانه می توانند برای حفظ کیفیت هوای خود انجام دهند. نشتی یا سوراخ در کانال ها منجر به کاهش راندمان و افزایش هزینه های انرژی و همچنین امکان ورود موادی مانند عایق یا گرد و غبار به سیستم هوای خانه شما می شود. بنابراین، حداقل سالی یک بار، چه توسط خودتان یا با کمک یک متخصص کولر گازی دارای مجوز در زمینه آموزش تعمیرات کولر گازی شکاف یا شکاف در سیستم خود را بررسی کنید. این تلاش کوچک در حال حاضر می تواند از تعمیرات پرهزینه جلوگیری کند.

 

کویل اواپراتور خود را تمیز کنید. تمیز نگه داشتن کویل اواپراتور برای اطمینان از حداکثر عملکرد سیستم HVAC ضروری است. نور روشن، بوهای غیرمعمول و کاهش خروجی هوای خنک در فضای سرویس‌دهی شده توسط واحد ممکن است نشانه‌ای از این باشد که زمان تمیز کردن کامل کویل اواپراتور فرا رسیده است. برای تمیز کردن صحیح و ایمن کویل اواپراتور خود، با مراجعه به دفترچه راهنمای کاربر و پیروی از دستورالعمل های آن شروع کنید. پس از آن، برق دستگاه را قطع کنید و به سیم پیچ اواپراتور دسترسی داشته باشید، از جمله حذف هر گونه پوشش یا فیلتر متصل. قبل از استفاده از یک برس نرم یا پارچه به همراه مواد شوینده ملایم برای مسواک زدن/پاک کردن بقایای گرد و غبار و کثیفی از جاروبرقی برای پاک کردن گرد و غبار، کثیفی و موی انباشته شده استفاده کنید. پس از اتمام، مطمئن شوید که دوباره مونتاژ کرده، برق را دوباره وصل کرده و سیستم HVAC خود را مجددا راه اندازی کنید.

 

بررسی عملکرد ترموستات

ترموستات خود را تست کنید تا مطمئن شوید که درست کار می کند. تنظیمات ترموستات شما نقش مهمی در عملکرد سیستم شما دارد، بنابراین مهم است که آنها را به صورت دوره ای آزمایش کنید تا مطمئن شوید هنوز دقیق هستند. اگر تنظیمات شما خاموش باشد، می تواند منجر به هدر رفتن انرژی و هزینه های بالاتر شود. آزمایش منظم ترموستات می تواند در درازمدت شما را نجات دهد، هم از نظر مالی و هم از نظر راحتی در خانه. یک ترموستات که به درستی کار می‌کند تضمین می‌کند که کولر گازی شما زیاد یا خیلی کم کار نمی‌کند، که می‌تواند منجر به هزینه‌های بیشتر انرژی یا محیط زندگی ناراحت‌کننده شود. برای اینکه همه چیز به خوبی کار کند، آزمایش دوره ای تجهیزات توصیه می شود. این می تواند از بازرسی کامل توسط یک تکنسین ماهر گرفته تا روشن کردن سیستم و بررسی اینکه آیا دمای اتاق با آنچه روی صفحه نمایش ترموستات تنظیم شده است مطابقت دارد یا خیر. انجام این چک کوچک در مواقعی به شما کمک می کند راحت باشید و همچنین می تواند در هزینه شما صرفه جویی کند.

 

سخن آخر

برای اطمینان از اینکه همه چیز به خوبی کار می کند، یک بررسی حرفه ای تعمیر و نگهداری کولر گازی را برنامه ریزی کنید. حفظ یک سیستم تهویه مطبوع سالم برای حداکثر عملکرد، کارایی و ایمنی ضروری است. برنامه ریزی یک معاینه تعمیر و نگهداری حرفه ای(و آموزش تعمیرات کولر گازی) می تواند به جلوگیری از مشکلات قبل از وقوع کمک کند. در طول یک بازرسی، تکنسین های آموزش دیده به طور کامل کل سیستم را با ابزارهای تخصصی بررسی می کنند تا هر گونه نشانه ای از خرابی قریب الوقوع یا عملکرد ناکافی را جستجو کنند. این بررسی تعمیر و نگهداری همچنین ممکن است شامل تمیز کردن اولیه و تعویض قطعات در صورت نیاز باشد که به عملکرد روان سیستم شما در طول سال کمک می کند. تکنسین های واجد شرایط باید بتوانند هر مشکلی را به سرعت حل کنند و اطمینان حاصل کنند که HVAC شما در وضعیت خوبی کار می کند.
اگر به این چند مورد در چک لیست نگهداری تهویه مطبوع پایان سال خود توجه کنید، یک قدم جلوتر خواهید بود تا سیستم خود را در تمام زمستان به خوبی کار کند.

از شما دعوت میکنیم تا از دیگر مقالات وبلاگ مانند آموزش تعمیرات یخچال نیز دیدن فرمایید.

 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

در این مقاله قصد  داریم تا درباره آموزش تعمیرات یخچال صحبت کنیم و موضوعاتی مانند  اگر یخچال جنرال الکتریک شما سرد نمی ماند چه باید کرد؟ ، دلایلی که چرا یخچال جنرال الکتریک شما سرد نمی ماند ، یخچال جنرال الکتریک سرد نمی ماند ، یخچال جنرال الکتریک خنک نمی شود را نیز مورد بررسی قرار دهیم از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

 

آموزش تعمیرات یخچال 

اگر فوراً با آن مقابله نکنید، یک یخچال گرم می تواند یک مشکل پرهزینه باشد. بنابراین وقتی یخچال جنرال الکتریک شما سرد نمی ماند، به نفع شماست که منبع مشکل را پیدا کرده و رفع کنید. خوشبختانه، ما در اینجا با چند نکته ساده آشنا شده‌ایم که می‌تواند در زمان و پول شما صرفه‌جویی کند. توجه داشته باشید که عیب یابی یخچال نیازمند دنبال کردن برنامه آموزش تعمیرات یخچال معتبر است.

why won't my ge refrigerator get cold

 

دلایلی که چرا یخچال جنرال الکتریک شما سرد نمی ماند

تنظیمات نادرست دمای یخچال : ساده ترین راه حل برای یخچال جنرال الکتریک که داخل آن به اندازه کافی سرد نیست، بررسی تنظیمات دما است. اگر دمای داخلی یخچال خیلی بالا تنظیم شده باشد، به همین دلیل است که آنطور که باید سرد نیست.

GE پیشنهاد می‌کند یخچال خود را روی دمای توصیه‌شده در راهنمای استفاده و مراقبت از مدل خود تنظیم کنید که باید بین 35-38 درجه فارنهایت باشد. اگر مدل شما نمایشگر دیجیتالی ندارد که دمای فعلی را نشان می‌دهد، از دماسنج یخچال استفاده کنید.

یخچال خیلی خالی است : وجود مقدار معینی از اقلام در یخچال به سرد ماندن آن کمک می‌کند، مانند روشی که تکه‌های یخ نوشیدنی‌ها را سرد نگه می‌دارند. هر یخچال دارای ظرفیت فوت مکعب است که در راهنمای استفاده و مراقبت نیز توضیح داده شده است.

مانند بسیاری از سازندگان، جنرال الکتریک توصیه می کند که محفظه یخچال خود را در حدود 3/4 پر نگه دارید. بدون نگهداری اقلام کافی، یخچال شما باید سخت‌تر کار کند تا خنک بماند.

یخچال خیلی پر است : از سوی دیگر، پر نگه داشتن یخچال نیز می تواند منجر به مشکلات جدی خنک کننده شود. در این صورت، تعداد زیادی اقلام در یخچال می تواند جریان هوا را بین بخش های یخچال و فریزر مسدود کند.

هوای خنک در قسمت فریزر تولید می شود و از طریق یک دریچه وارد محفظه مواد غذایی تازه می شود. با پر نگه داشتن یخچال خود در حدود 3/4، می توانید اطمینان حاصل کنید که این دریچه مسدود نمی شود.

 

یخچال جنرال الکتریک سرد نمی ماند

درب یخچال بسته نمی شود : درهای یخچال باید کاملاً بسته شوند تا هوای سرد به داخل و هوای گرم خارج شود. اگر درب تا انتها بسته نباشد، یا اگر واشر درب کثیف یا آسیب دیده باشد، آب بندی مناسبی ایجاد نمی شود.

یک راه آسان برای آزمایش این است که یک تکه کاغذ را بین دستگاه و واشر درب قرار دهید، سپس در را ببندید. اگر به راحتی می توانید کاغذ را بیرون بکشید، واشر شما باید تمیز یا تعویض شود. همیشه سعی کنید ابتدا مهر و موم ها را با یک پارچه یا اسفنج و آب گرم پاک کنید.

کویل های یخچال جنرال الکتریک باید تمیز شوند : از آنجایی که کویل های کندانسور یخچال معمولاً پنهان هستند، به خاطر سپردن این نکته سخت است که آنها باید تمیز و عاری از گرد و غبار بمانند تا بتوانند کارآمد باشند. با گذشت زمان، گرد و غبار و زباله ها روی کویل ها جمع می شوند و باعث می شوند یخچال به خوبی کار نکند.

کاهش راندمان خنک کننده می تواند منجر به کاهش دما و در نهایت خرابی کامل سیستم خنک کننده شود. خوشبختانه، جلوگیری از این مشکل آسان است! فقط دستورالعمل های گام به گام ما را برای آموزش تعمیرات یخچال و نحوه تمیز کردن کویل های کندانسور یخچال دنبال کنید.

 

یخچال جنرال الکتریک خنک نمی شود

قطعات یخچال جنرال الکتریک شکسته : اگر همه چیز شکست بخورد، ممکن است یخچال شما یک یا چند جزء خراب داشته باشد که باعث مشکلات خنک کننده شما می شود. برخی از رایج ترین قطعات معیوب یخچال عبارتند از: موتور فن اواپراتور، موتور فن کندانسور و کمپرسور.

از آنجایی که تعویض این قطعات نیاز به مهارت و تجربه دارد، پیشنهاد می کنیم یک متخصص در زمینه آموزش تعمیرات یخچال را برای تشخیص و تعویض هر قطعه اصلی استخدام کنید.

اگر یخچال جنرال الکتریک شما پس از پیروی از این دستورالعمل‌ها سرد نمی‌ماند، اکنون زمان آن رسیده است که با یک متخصص یا مشاور دارای مجوز برای تعمیر یخچال تماس بگیرید. ما آماده ایم تا به رفع مشکل کمک کنیم و یخچال شما دوباره سرد شود!.

 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

در این مقاله به آموزش تعمیرات آبگرمکن خواهیم پرداخت و موضوعاتی مانند نحوه تعویض آبگرمکن را نیز مورد بررسی قرار خواهیم داد از اینکه وبلاگ کار و اندیشه را برای خواندن این مقاله انتخاب کردید سپاسگذاریم.

Water Heaters Puyallup WA | Tankless Water Heater Puyallup | Electric Water  Heater Puyallup

 

آموزش تعمیرات آبگرمکن

از آنجایی که نصب حرفه ای اغلب هزینه زیادی یا بیشتر به هزینه جایگزینی یک آبگرمکن استاندارد به سبک مخزن می افزاید، بسیاری از صاحبان خانه ها به طور طبیعی به امکان نصب آن توسط خود نگاه می کنند. و در حالی که به عنوان یک پروژه پیشرفته در نظر گرفته می شود، افراد با تجربه خوب اغلب می توانند کار خود را با کمی برنامه ریزی انجام دهند. توجه به این نکته ضروری است که این پروژه برای مبتدیان نیست. و برای حرفه ای شدن  در نصب آبگرمکن باید برنامه آموزش تعمیرات آبگرمکن مناسب را دنبال کنید.

 

نحوه تعویض آبگرمکن

اولین قدم برای یادگیری نحوه نصب آبگرمکن جدید، بررسی نوع المنت است که از قبل دارید. ابتدا منبع سوخت را مشخص کنید: گاز یا برق؟ سپس اندازه را تعیین کنید: 30-، 40-، 50 گالن یا بزرگتر؟ هنگام تعویض آبگرمکن، ساده ترین کار این است که نوع سوخت یکسان و اندازه مخزن تقریبا یکسان باشد. با این حال، اگر آبگرمکن قدیمی شما آب گرم کافی را تامین نمی‌کرد، می‌توانید با یک واحد بزرگ‌تر بروید - برای مثال، از یک واحد 40 گالنی به یک واحد 50 گالنی تغییر دهید، اگرچه باید فضای کافی برای بخاری بزرگ‌تر وجود داشته باشد. اندازه دودکش باید با گام مناسب درست باشد و خط گاز عرضه شده باید با اندازه بخاری مناسب باشد. (هر گونه تغییر در خطوط گاز فقط باید توسط یک متخصص مجاز انجام شود.)


در بهترین حالت، تعویض به این صورت است که چند ساعت کار قطع و جدا کردن بخاری قدیمی، سپس جابجایی بخاری جدید در جای خود و بازیابی اتصالات دقیقاً به همان روش انجام می شود. با این حال، دلیلی وجود دارد که چرا لوله‌کش‌ها بر اساس یک روز کامل کار برای کار پیشنهاد می‌دهند: اغلب پیچیده‌تر می‌شود.


برای تعویض آبگرمکن شما باید هم اتصالات لوله کشی و هم سیم کشی یا اتصالات گاز و به علاوه در صورت داشتن بخاری گازی یک اتصال هواکش ایجاد کنید. اگر به مهارت های خود در این زمینه ها اطمینان ندارید، تماس با یک حرفه ای بهترین روش است. هنگام کار با خطوط گاز همیشه از قوانین محلی پیروی کنید.


تهویه آبگرمکن گازی

برای سال‌های متمادی، روش استاندارد تخلیه گازهای خروجی احتراق برای یک آبگرمکن گازسوز، تهویه اتمسفر بود. در این سیستم، یک هود فلزی در بالای آبگرمکن، گازهای خروجی و مقدار کمی هوای تازه را از اتاق به سمت دودکش فلزی از طریق سقف یا به یک دودکش مشترک هدایت می‌کند. در بسیاری از موارد، نصب یک آبگرمکن جدید مربوط به اتصال دودکش و هود هواکش موجود به بخاری جدید خواهد بود، اگرچه عواملی وجود دارد (مانند پیچ ​​و تاب اتصالات) که فرآیند را بسیار پیچیده‌تر از آنچه به نظر می‌رسد می‌سازد. . هنگامی که به اشتباه انجام شود، گازهای خروجی (از جمله مونوکسید کربن) می توانند در داخل خانه باقی بمانند، به همین دلیل است که این پروژه بهتر است به متخصصان و دوره گذارانده آموزش تعمیرات آبگرمکن واگذار شود.

 

اما قوانین ساختمان در برخی از جوامع ممکن است نیاز به تغییر به روش های مختلف تهویه هر زمان که یک آبگرمکن جدید نصب می شود، داشته باشد. در حال حاضر بسیاری از مناطق به سیستمی به نام تهویه مستقیم نیاز دارند که در آن یک لوله هواکش دو محفظه ویژه گازهای خروجی را از کنار خانه خارج می‌کند و همزمان هوای تازه وارد آن می‌شود. این اغلب در خانه‌های مدرن هوادار مورد نیاز است.

 برای جلوگیری از ایجاد اختلاف فشار هوا توسط گاز و جریان هوا از طریق دودکش آبگرمکن، که می تواند گازهای مشعل آبگرمکن را به داخل خانه بکشاند. بسته به اینکه دریچه مستقیم چقدر باید کار کند، کد ممکن است به یک فن برقی نیز نیاز داشته باشد که به جریان گاز خروجی در دریچه کمک کند. در خانه‌های قدیمی‌تر و کم هوا، این به ندرت مشکل ساز است. اگر کد شما نیاز دارد که از یک دریچه ساده اتمسفر به یک دریچه مستقیم یا دریچه مستقیم برقی تغییر دهید، این کار پیچیده‌تر است. اکثر مردم باید برای این کار با یک حرفه ای تماس بگیرند.

 

راهکار موثر در عیب یابی

آب و گاز یا برق را قطع کنید

آبگرمکن موجود را قطع کنید. آب را در شیر قطع کننده اصلی آب خانه یا شیر قطع کننده انشعاب که آب سردی را که به آبگرمکن می رسد، خاموش کنید. سپس جریان برق یا گاز را قطع کنید.

برای آبگرمکن برقی: قطع کننده مدار روی مدار آبگرمکن در جعبه قطع کننده خانه را خاموش کنید. این معمولاً یک بریکر 30 آمپری دو قطبی است.

برای آبگرمکن گازی: جریان گاز را در شیر قطع لوله گاز نزدیکترین آبگرمکن خاموش کنید.

سخن آخر

در این مقاله با آموزش تعمیرات آبگرمکن آشنا شدیم و مواردی مانند نحوه تعویض آبگرمکن را نیز مورد بررسی قرار دادیم از اینکه تا انتهای این مقاله با وبلاگ کار و اندیشه همراه بودید سپاسگذاریم. از شما دعوت میکنم تا از دیگر مقاله مهم وبلاگ یعنی آموزش تعمیرات پکیج نیز دیدن فرمایید.

 

 

 

  • karva andishe
  • ۰
  • ۰

یک پکیج معمولی عمری در حدود 8-12 سال دارد. با دنبال کردن آموزش تعمیرات پکیج و نگهداری سالانه یا دوسالانه، که می‌تواند مشکلاتی را که به راحتی قابل رفع است قبل از تبدیل شدن به مشکلات اساسی که نیاز به تعویض واحد دارند، ایجاد کند، می‌توانید طول عمر پکیج خود را سال‌ها افزایش دهید و بازدهی بسیار بهتری از سرمایه‌تان به شما بدهد.

 

5 نکته مهم درباره تعمیر و نگهداری پکیج 

در این مقاله قصد داریم تا درباره نکات مهم برای تعمیر و نگهداری پکیج خود صحبت کنیم و موارد تخصصی متعددی را مورد بررسی قرار دهیم. تا انتهای مطلب با ما همراه باشید.

غافلگیری ها را حذف کنید

 

اگر پکیج خود را به درستی نگهداری نکنید، سورپرایز دوش آب سرد ذکر شده ممکن است کمترین نگرانی شما باشد. خیلی بدتر آمدن به خانه سیل زده (و فرش یا کف خراب) به دلیل خرابی پکیج است.

 

حفظ حجم کامل

 

تجمع رسوبات و مواد معدنی فضای پکیج شما را اشغال می کند و میزان آب قابل نگهداری مخزن را کاهش می دهد. با شستشوی منظم، می توانید رسوب را از بین ببرید و از مخزن آب استفاده کامل کنید و حجم آب گرم پکیج خود را افزایش دهید.

 

بهبود ایمنی

 

پکیج ها دارای وسایل ایمنی هستند که نیاز به آزمایش سالانه دارند، مانند شیرهای دما و فشار که با تخلیه آب از پکیج شما در برابر افراط محافظت می کنند. علاوه بر این، مهم است که شیر کمکی پکیج خود را آزمایش کنید تا از سوختن یا سوختن کسی جلوگیری شود.

اهمیت آموزش تعمیرات پکیج 

پکیج های بدون مخزن مانند پکیج های معمولی از مخازن ذخیره سازی استفاده نمی کنند. در عوض، آنها آب گرم را بر حسب تقاضا تولید می‌کنند، آب را مستقیماً از منبع می‌کشند و به سرعت آن را در مسیر دوش یا شیر آب گرم می‌کنند.  اما، فقط به این دلیل که مخزن وجود ندارد، به این معنی نیست که نیازی به تعمیر و نگهداری نیست. پکیج های بدون مخزن نیز باید سالی یک بار سرویس شوند (به طور ایده آل، دو بار در سال به دلیل آب سخت لوله کشی). تعمیر و نگهداری شامل شستشوی سیستم برای حذف تجمعات در خطوط و تمیز کردن فیلتر هوا و آب است. این کمک می کند تا اطمینان حاصل شود که تمام اجزای پکیج همانطور که باید کار می کنند.

 

اهمیت پکیج در زندگی ما

تا زمانی که به خانه در یک طبقه سیل زده برگردیم یا صبح ها با یک دوش آب سرد بیدار شویم، زیاد به پکیج های آب گرم خود فکر نمی کنیم. به جای اینکه منتظر شرایط اضطراری باشید، پکیج خود را در یک برنامه آموزش تعمیرات پکیج و نگهداری منظم قرار دهید. نه تنها به شما کمک می کند از غافلگیری های ناخوشایند و گاهی پرهزینه جلوگیری کنید، بلکه می تواند در هزینه، آب و سردردهای زیادی نیز صرفه جویی کند. 

 

آب گرم یک عنصر مهم در زندگی است که اکثر ما نمی توانیم بدون آن زندگی کنیم. به تمام روش های مختلف استفاده از آب گرم در زندگی روزمره خود فکر کنید - شستن ظروف، شستن لباس، حمام کردن، پاک کردن و غیره. اگر پکیج خانگی شما کار خود را متوقف کند، متوجه خواهید شد که پکیج شما چقدر برای زندگی روزمره و سبک زندگی شما مهم و ارزشمند است.

چند نوع پکیج  وجود دارد – برقی و سوختی یا گازی. هر کدام کمی متفاوت عمل می کنند، با این حال هر دو عملکردهای یکسانی از جمله گرم کردن آب و ذخیره آب گرم تا زمانی که آماده استفاده شود را انجام می دهند. ترموستات آبگرمکن رایج ترین قسمت آسیب دیده یا قطع شده هر آبگرمکن است.

 

در این مقاله با آموزش تعمیرات پکیج آشنا شدیم و موضوعاتی مانند 5 نکته مهم درباره تعمیر و نگهداری پکیج ، اهمیت پکیج در زندگی ما ، اهمیت آموزش تعمیرات پکیج را نیز مورد بررسی قرار دادیم.

 

 

  • karva andishe